Wpisujcie Wasze rankingi filmow, ktore wyrezyserowal.
za niezwykle krawy cykl-"Krwawa uczta", uwielbiam czarny humor i odpowiada mi bardzo poczucie humoru, reprezentowane przez tego pana, ale zdaje sobie sprawe, ze wiele osób poczuje sie zniesmaczona tymi filmami.
Wg mnie jest to horror w swoim gatunku doskonale zrealizowany, polecam Piranie 3DD ma podobny klimat Uczty ;))