Ciężko tutaj mówić o jakim kol wiek top tego Pana.. ale może za jakieś 20 lat jego filmografia urośnie do przynajmniej 5 filmów.. więc już teraz zakładam ten wątek. :)
1. The Assassination of Jesse James by the Coward Robert Ford - 9/10
2. Chopper - 6+/10 (tak właściwie to dałbym 7, ale wątek ojca zupełnie nic nie...