Jedziemy:
1.Labirynt Fauna
2.Hellboy II - Złota armia
3.Hellboy
4.Cronos
5.Blade II
6.Kręgosłup diabła
7.Mimic
1. Labirynt fauna / El Laberinto del fauno (2006)
2. Hellboy (2004)
3. Hellboy: Złota Armia / Hellboy II: The Golden Army (2008)
4. Blade: Wieczny łowca II / Blade II (2002)
5. Mutant / Mimic (1997)
1. Labirynt Fauna - każdy wie dlaczego...
2. Kręgosłup Diabła - nie ustępuje znacząco "Labiryntowy...", jest może mniej fantasmagoryczny, ale równie głęboki, przemyślany, świeży i odkrywczy
3. Hellboy II - czysta fantazyjna wirtuozeria, nic dodać, nic ująć!
4. Cronos - jeszcze nie idealna, jeszcze nie tak cudowny, ale już "inny" w tym cudownym, deltorowskim, tego słowa znaczeniu
5. Blade II - świetnie się GDT bawił przy tym filmie i to widać, polecam wyszukiwanie guillermowskich smaczków przy kolejnych seansach:) (no i fantastyczny komentarz na DVD)
6. Hellboy - widać, że odgórnie trochę hamowany, przycinany i sterowany, ale wizualnie i humanistycznie wyborny
7. Mimic - ogólnie średnio udany, producencki gwałt na del Toro, ale i tak potrafi choć trochę usatysfakcjonować
1.Hellboy II: The Golden Army 7-10
2.Blade II - 7/10
3.Hellboy - 6/10
4.Mimic - 4/10
5.El Laberinto Del Fauno - 4/10
Błagam nie próbuj już więcej razy "doczepiać" ambicje do swoich filmów, dobre kino rozrywkowe powinno zostać dobrym kinem rozrywkowym.
LP tytuł filmu śr. arytm. głosy
1 Labirynt fauna (2006) 7,63 62
2 Kręgosłup diabła (2001) 6,41 22
3 Hellboy: Złota armia (2008) 5,56 32
4 Cronos (1993) 5,14 7
5 Hellboy (2004) 5,13 38
6 Blade: Wieczny łowca II (2002) 4,52 33
7 Mutant (1997) 4,00 17
Aktualizacja:
LP tytuł filmu śr. arytm. głosy
1 Labirynt fauna (2006) 7,54 85
2 Kręgosłup diabła (2001) 6,56 45
3 Hellboy: Złota armia (2008) 5,95 43
4 Cronos (1993) 5,62 13
5 Pacific Rim (2013) 5,73 48
6 Hellboy (2004) 5,53 45
7 Blade: Wieczny łowca II (2002) 4,67 39
8 Mutant (1997) 4,30 20
Seriale:
Wirus (2014) 5,56 9
1 - Labirynt Fauna - 8
2 - Hellboy: Złota Armia - 8
3 - Hellboy - 7
4 - Cronos - 6
5 - Mutant - 6
6 - Crimson Peak. Wzgorze krwi - 6
7 - Kregoslup diabla - 5
8 - Blade. Wieczny lowca II - 5
9 - Pacific Rim - 3
1. Labirynt fauna 6/10
2. Kręgosłup diabła 5/10
3. Crimson Peak 4/10
4. Hellboy 3/10
5. Hellboy: Złota armia 3/10
1. Labirynt fauna 8/10
2. Kształt wody 7/10
3. Kręgosłup diabła 6/10
4. Crimson Peak 5/10
5. Hellboy 4/10
Drugiego Hellboya chyba sobie odpuszczę :)