Każdy film inny, wyjątkowy i genialny. Co za różnorodność! Nie podejrzewałbym, że te wszystkie filmy są jego.
Ten film jest wspaniały kto nie oglądał to naprawde polecam inne jego filmy też są świetne ale mi Niedźwiadek najbardziej zapadł w pamięc.
1.Imię róży 8/10
2.Walka o ogień 8/10
3.Niedźwiadek 8/10
4.Siedem lat w Tybecie 7/10
5.Wróg u bram 6/10
Wykorzystuję jego "Imię róży" w prezentacji maturalnej i nie chce "zaliczyć wtopy" źle wymawiając nazwisko reżysera.
Byłabym ogromnie wdzięczna za pomoc ;))