Jakie filmy Jerzego uważacie za najlepsze? Proszę, wymieńcie je tu w kolejności od najlepszego do najgorszego tworząc prywatny ranking.
Ja pierwszy.
Na dzień dzisiejszy moje TOP 5 wygląda w sposób nastepujący:
1. Ręce do góry
2. Bariera
3. Walkower
4. Rysopis
5. Ferdydurke
Nie wymyślaj tylko podaj swój top filmów Skolimowskiego, aby użytkownicy, którzy zajrzą na tę stronę, mogli zobaczyć, które filmy Jerzego uchodzą w społeczności filmwebu za najlepsze.
Proszę:
1.Bariera - 9/10
2.Rysopis - 8/10
3.Hamleś - 8/10
4.Ręce do góry [za sam prolog należałoby się 2 miejsce,ale pełnometrażowy film nie przypadł mi do gustu]. - 7,5/10
5.Walkower - 6/10
Pełniaki:
1. Bariera - 7+/10
2. Ręce do góry - 7/10
3. Krzyk - 6/10
Szorty:
1. Erotyk - 5/10
W planach: Rysopis, Cztery noce z Anną.
"+" znaczy, że Ulubiony.
Aktualizacja:
Pełniaki:
1. Bariera - 7+/10
2. Walkower - 7/10
3. Ręce do góry - 7/10
4. Essential Killing - 6/10
5. Krzyk - 6/10
Szorty:
1. Pieniądze albo życie - 5/10
2. Erotyk - 5/10
3. Hamleś - 4/10
W planach: Rysopis, Start, Fucha.
"+" znaczy, że Ulubiony.
aktualizacja:
1.Bariera
2.Walkower
3.Start
4.Fucha
5.Wrzask
6.Na samym dnie
7.Rysopis
8.Ręce do góry
9.Ferdydurke
10.Cztery noce z Anną
w marzeniach: Latarniowiec,Przygody Gerarda,Król,Dama i walet
shorty:
1.Hamleś
2.Pieniądze albo życie
3.Erotyk
w marzeniach: box,oko wykol,rzeźba i akt.
1 "FUCHA" - 10/10 - wciąż najlepszy polski film o emigracji do Anglii!
2 "WRZASK" - 10/10 - Horror godny "Lokatora" Polańskiego
3 "WALKOWER" - 9/10 - wigor, energia, erotyzm, boks i śliczna ALEKSANDRA ZAWIERUSZANKA!
4 "CZTERY NOCE Z ANNĄ" - 9/10 powrót do kina dużej klasy i dyscypliny
5 "RYSOPIS" - 5/10 - niezbyt zajmujący, tylko dla ELŻBIETY CZYŻEWSKIEJ
6 "FERDYDURKE" - 1/10, fiasko
7 "RĘCE DO GÓRY" - 4/10, To nie jest film, to jest teatr
Wciąż czekają na mnie
"BARIERA",
"PRZYGODY GERARDA",
"KRÓL, DAMA, WALET"
...
1. Walkower 8/10
2. Bariera 8/10
3. Ręce do góry 8/10
4. Rysopis 8/10
5. Krzyk 8/10
6. Fucha 7/10
7. Cztery noce z Anną 5/10
8. Ferdydurke 3/10
Krótkie metraże:
1. Pieniądze albo życie 7/10
2. Hamleś 6/10
3. Erotyk 5/10
4. Oko wykol 5/10
Plany: Na samym dnie, Essential Killing, Start, Latarniowiec
LP tytuł filmu śr. arytm. głosy
1 Walkower 7,67 6
2 Rysopis 7,33 6
3 Bariera 7,14 7
4 Ręce do góry 6,88 8
5 Essential Killing 6,45 20
6 Krzyk 6,43 7
7 Cztery noce z Anną 5,89 9
8 Ferdydurke 5,60 5
Krótkometrażowe:
1 Pieniądze albo życie 5,50 4
2 Erotyk 4,80 5
3 Hamleś 4,50 4
Aktualizacja:
LP tytuł filmu śr. arytm. głosy
1 Rysopis (1964) 7,44 18
2 Walkower (1965) 7,58 12
3 Bariera (1966) 7,31 13
4 Ręce do góry (1967) 6,77 13
5 Fucha (1982) 6,83 6
6 Cztery noce z Anną (2008) 6,26 19
7 Essential Killing (2010) 6,16 44
8 Krzyk (1978) 6,00 12
9 Ferdydurke (1991) 5,38 8
Krótkometrażowe:
Pieniądze albo życie (1961) 5,43 7
Hamleś (1960) 5,00 6
Erotyk (1961) 4,57 7
Aktualizacja:
LP tytuł filmu śr. arytm. głosy
1 Rysopis (1964) 7,27 30
2 Walkower (1965) 7,21 24
3 Bariera (1966) 7,15 26
4 Ręce do góry (1967) 7,13 24
5 Na samym dnie (1970) 6,92 13
6 Cztery noce z Anną (2008) 6,46 37
7 Start (1967) 6,46 13
8 Fucha (1982) 6,29 14
9 Krzyk (1978) 6,13 23
10 Essential Killing (2010) 6,07 69
11 Ferdydurke (1991) 4,75 16
Krótkometrażowe:
Pieniądze albo życie (1961) 4,85 13
Erotyk (1961) 4,71 14
Hamleś (1960) 4,62 13
Oko wykol (1960) 3,25 8
1. 'The Shout' - 10/10 !!! Po prostu mistrzostwo świata!
2. 'Najlepszą zemstą jest sukces'
3. 'Walkower'
4.'Ręce do góry'
5. 'Cztery noce z Anną'
1 - Ręce do góry - 10
2 - Fucha - 7
3 - Wrzask - 7
4 - Bariera - 7
5 - Walkower - 6
6 - Sukces jest najlepszym odwetem - 6
7 - Wiosenne wody - 6
8 - Rysopis - 5
--------------------------------------
9 - Essential Killing - 3
1 bitwa pod wiedniem dobra komedia prawie jak u mela brooksa
2 Avengers dalo rade obejrzec choc go tam malo
1 - Ręce do góry - 10
2 - Fucha - 7
3 - Wrzask - 7
4 - Bariera - 7
5 - Przygody Gerarda - 7
6 - Walkower - 6
7 - Sukces jest najlepszym odwetem - 6
8 - Wiosenne wody - 6
9 - Na samym dnie - 6
10 - Rysopis - 5
11 - 11 minut - 5
12 - Król, dama i walet - 5
13 - Start - 4
14 - Ferdydurke - 3
15 - Cztery noce z Anną - 3
16 - Essential Killing - 3