Nigdy później nie widziałam lepszego kina s-f.
Popieram. Wcześniej owszem, i o ironio były to zekranizowane dzieła Dicka! Pamięć Absolutna i Łowca Androidów.
Bo po Raporcie mniejszości nie ma już naprawdę świetnego filmu s-f. Ostatni dobry film Spielberga. Wojna światów, Moon, Dystrykt 9, Arrival, Marsjanin, Elizjum, Na skraju jutra, Incepcja, Ex Machina, Ludzkie dzieci - wszystko to średniaki.
Incepcje przy ocenie 8,3 na 543 005 głosów nazywasz średniakiem ? Gratuluje dobrego smaku
Z wymienionych w komentarzu bardzo cenię i lubię Incepcję, Ludzkie dzieci (wręcz najbardziej ze wszystkich), Ex Machinę, Marsjanina. Moon i Dystrykt 9 przyzwoite.
Ale nic nie dorównuje Raportowi mniejszości. Tylko w stosunku do niego muszę się powstrzymywać, żeby za często doń nie wracać i nie psuć sobie tym przyjemności, takim zbyt częstym oglądaniem. Zawsze zaskakuje, gra na emocjach. Jest wspaniały :)
Poważnie? Ludzie dzieci to przecież majstersztyk. Raport mniejszości na pewno oglądałem, ale za cholerę nie mogę sobie przypomnieć choćby jednej sceny. Dzisiaj mam zamiar odświeżyć i zobaczymy czy taki dobry jak o nim piszecie.
Wszystko zależy od okoliczności i gustu.
Każdy film może podejść lub nie zależnie od nastroju, od chęci. Dla mnie "Raport..." jest naprawdę świetny, ale z każdym filmem, który uwielbiam, mam nieraz tak, że oglądam go któryś raz, i za n-tym razem myślę sobie "Hm... to wcale nie jest takie dobre", a za kolejnym "Jednak poprzednim razem się myliłem" :)
Może następnym razem podejdzie bardziej.
Blade Runner 2048... oraz Pamięć Absolutna z Colinem F- Piękne kino SF... Ponoć nowy Terminator jest świetny, zobaczymy... Lol